4.2.2013

see the light



Helmikuu on tullut ja täällä tuntuu keväältä. Kaikki tuntuu valoisalta, kevyeltä. Kaikki tuntuu hyvältä.  Minulla on perjantaina työhaastattelu. Minulla on ihania ystäviä, olen niistä niin kiitollinen. Ihanaa helmikuuta teille jokaiselle!

P.S.  On vielä lisää kuvia arjestani Instagramissa, sillä käytän sitä päivittäin.

:::

February's come and it feels like spring around here. Everything feels light. Everything feels good. On Friday, I have a job interview. I have lovely friends, and I'm so grateful for them. I hope you all have a great February!

P.S.  You can see even more of my everyday on Instagram, I'm using it quite a bit lately.

10 kommenttia:

  1. Ensimmäinen kuva, oih! Tuo valo ja läpikuultavuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, ilona! minäkin tykkään siitä, aamuvalo on niin ihana!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. kiitos paljon! minä rakastan helmikuun sävyjä, ne on jotenkin niin pehmeitä.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. thanks, keltor! there isn't any better kind of jam out there!

      Poista
  4. I love your instagram pictures! Looks so addictive.. I think I'd take pictures of everything!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh, brit, you should get on instagram! but yep, it's a little addictive. more than i anticipated. but still fun!

      Poista
  5. Kiitos, tuli hyvä mieli täällä! Oli vähän synkkä olo, mutta näin valon sun kuvissa ja tekstissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ole hyvä, ihana sanna! olen niin iloinen kun se piristi! ihanaa helmikuun jatkoa sinulle!

      Poista